ماهان و ملیکاماهان و ملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره

ملوسک و عروسک

ماهان و ملیکا میرن مهد کودک

1393/7/28 15:18
نویسنده : مامان
681 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل های خوشکل خودم بازم بعد از مدت ها غیبت اومدم تا واستون یه پست جدید بذارم

تابستون با همه ی اتفاقات خوب و بدش گذشت اما این  وسط دیگه شیطنت شما مامانی رو به حدی رسوند که باعث شد یه تصمیم مهم واستون بگیرم . عزیزای دلم مامانی تمام اذیتاتون و بریز و بپاشاتونو دردسراتونو به جون میخره ولی دیگه دعواهاتون حسابی کلافم کرده با وجود اینکه خیلی زیاد همدیگه رو دوست دارید و طاقت دوری همو ندارید اما مدام سر هر چیز کوچکی دعوا میکنید و به هم آسیب میزنید ملیکای مامانی دیگه اینقدر جیغ میزنی که واقعا میترسم حنجره ات آسیب ببینه . به همین دلیل تصمیم گرفتم یه مدت بذارمتون مهد کودک تا ببینم اوضاع بهتر میشه یا نه.

مهد کودک مهرآرا رو واستون انتخاب کردم چون بعد از چند باری که به اونجا سر زدم هم از مدیریت و پرسنلش خوشم اومد و بهشون اعتماد دارم و هم اینکه  محیطش شما روبه هیجان می آورد و دوسش داشتین. تمام طول تابستون رو راجع به مهد با هم حرف میزدیم با شروع مهر ماه شور و هیجان شما و استرس من به نهایتش رسیده بود .

روز 5 مهر دقبقا مصادف با 2 سال و 5 ماهگیتون واسه اولین بار رسما به مهد رفتیم

برعکس انتظارم شما خیلی راحت داخل رفتید و سر کلاستون نشستید و اصلا سراغی از من نگرفتید

 

توی مهد برعکس خونه حسابی هوای همدیگه رو دارید و یه لحظه همو تنها نمیذاریدو اصلا دیگه از دعوا خبری نیست . بعد از یک هفته با وجود مخالفت خیلی ها تصمیمم واسه رفتنتون به مهد قطعی شد حداقلش اینه که نصفه روزو تو آرامش بازی میکنید هر چند که خودم تو خونه حسابی استرس دارم .

الان با وجود اینکه 20 روزی از مهد رفتنتون میگذره اول صبح و موقع رفتن اون شور و هیجان روزای اولو ندارید ولی بازم دوست دارید برید و ظهر که میام دنبالتون خوشحال و راضی هستید و امیدوارم که پایدار بمونه .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)