ماهان و ملیکاماهان و ملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره

ملوسک و عروسک

مروری بر خاطرات مهد کودک مهر آرا

1394/10/13 14:53
نویسنده : مامان
935 بازدید
اشتراک گذاری

سال قبل با وجود تردید زیاد من نسبت به رفتن یا نرفتنتون به مهد کودک گذشت و ازش فقط یه مقدار خاطره و عکس باقی مونده واز اونجایی که شما عشقهای ناز من هنوز خیلی کوچولو هستید نمیدونم چیزی از اون خاطرات تو ذهنتون باقی میمونه یا نه و تنها کاری که من میتونم انجام بدم اینه که خاطراتتونو ثبت کنم تا واستون یه یادآوری بشه .

حالا بریم سراغ عکس ها البته ناگفته نماند که من فقط یه گوشه کوچولو از خاطراتتونو میتونم ثبت کنم چون توی خیلی از مراسمتون حضور نداشتم .

یه عکس از ملیکا در کنار دوستاش فاطمه و آیتا مشغول بازی

 بازم ملیکا در کنار مربیشون خاله مژده که داره صورتشونو نقاشی میکنه

ماهانی هم که طبق معمول اجازه نداده بود خاله صورتشو نقاشی کنه.

یکی از برنامه هاتون تو مهد کودک رفتنتون به آتش نشانی و آشنایی با محیط اونجا بود که البته منم همراهتون اومدم چون شما از همه بچه ها تو مهد کوچولو تر بودید اجازه میدادن که من همراهیتون کنم 

جالبترین قسمت رفتن به آتش نشانی موقعی بود که واستون آژیر ماشینو روشن کردن .

توی یکی دیگه از گردش هاتون به کارگاه قنادی محمدی رفتیم که درست کردن کیک توسط آقای قناد واستون جالب بود و همچنین  شیرینی خوردنتون 

یک روز خیلی خوب که به پارک قوری رفتید و در کنار دوستان و مربیاتون حسابی خوش گذروندید

و جشن پایان سال که یه پایان خوب بود در کنار همه ی دوستان و خانواده هاشون و مربیان مهد کودک با هنر نمایی گروه عمو صمد 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)