ماهان و ملیکاماهان و ملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

ملوسک و عروسک

آرایشگاه رفتن ملیکا

1392/7/24 15:18
نویسنده : مامان
425 بازدید
اشتراک گذاری

ملیکا جونم وقتی به دنیا اومد اصلا مو نداشت منو بگی چقدر حرص خوردم تا کم کم موهاش بالا اومد اونم چه موهایی خیلی نازک و تنک بود هر گل مویی که میخریدم اصلا تو موهاش گیر نمیکرد . همه پیشنهاد میدادن تا موهاشو با ماشین از ته بزنم ولی من دوست نداشتم و این کارو نکردم . تا حالا که یه کم موهاش بلند شده بود ولی هم نامرتب بود و هم اینکه یه کم پشت موهاش حالت فر داشت و جمع میشد بالا، منم تصمیم گرفتم تا موهاشو واسه اولین بار کوتاه کنم تا موهاش یکدست بشه .روز هشتم مهر بردمش آرایشکاه به محض اینکه روی صندلی نشوندمش شروع به گریه کرد مجبور شدم بشونمش توی بغل خودم تا آروم بگیره البته ناگفته نماند به لطف آهنگ حسنی که توی گوشیم بود و ملیکا خیلی دوسش داره . تا تموم شدن کارش دخترم آروم توی بغلم نشست و خانوم آرایشگر موهاشو کوتاه کرد . فقط حیف شد که نتونستم ازش موقع کوتاه کردن موهاش عکس بگیرم .                                                                              موهای ملیکا در 3 ماهگی                                                                                 

موهای ملیکا در 8 ماهگی

در یک سالگی

16 ماهگی قبل از رفتن به آرایشگاه

بعد از کوتاه کردن موهاش

  

 میدانم نمیدانی

چقدر دوستت دارم

و چقدر این دوست داشتن همه چیزم را در بر گرفته است

میدانم نمیدانی

چقدر بی آنکه بدانی میتوانم دوستت داشته باشم

بی آنکه نگاهت کنم 

صدایت کنم 

بی انکه حتی زنده باشم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرجان مامان آران و باران
28 مهر 92 3:33
مبارک باشه عسلمممممممممم چقدر خوشمزه شدییییییییییی