ماهان و ملیکاماهان و ملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

ملوسک و عروسک

اولین دندون و آش دندونی

1392/2/17 11:24
نویسنده : مامان
611 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از کلی انتظار همزمان با شکوفه زدن گل های بهاری دندون دردونه های منم شکوفه زد

هفتمین روز بهار وقتی داشتم دنبال یه پوست تخمه توی دهان ملیکا میگشتم دستم به تیزی دندونش برخورد کرد و متوجه رویش دندونش شدم البته دخترم سر اولین دندونش حسابی اذیت شد الان دومین دندونشم بیرون اومده ایشالا که بقیه دندوناش راحت بیرون بیاد و دوباره مریض نشه .

اولین دندون ماهانی دقیقا یه روز بعد از تولدش یعنی ششم اردیبهشت سر زد . اون روز جمعه بود و همگی بیرون رفته بودیم منم به دنبال سوال همه راجع به دندون در آوردن ماهان داشتم با عصبانیت توی دهانش دنبال یه دندون میگشتم که موفق شدم و به جای یکی دیدم که دوتا دندونش همزمان سر زده ایشالا که مبارکش باشه و به سلامتی و راحتی بقیشم بیرون بیاد هرچند ماهانم به خاطر دندوناش حدود یک هفته حسابی تب و اسهال داشت و تازه یه کم خوب شده

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤         ❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤       ❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

واسه درست کردن آش دندونی منتظر بودم که دندون هردوشون بیرون بیاد واسه همینم تو یه روز مبارک روز چهارشنبه که مصادف با ولادت حضرت فاطمه و همچنینن روز مادر بود واسشون آش دندونی درست کردیم به امید اینکه دندوناشون به راحتی بیرون بیاد.

 

 از همین جا هم روز مادر رو به مامانم و  مادر شوهرم و عمه جونای بچه ها که واسه درست کردن آش کمک کردن تبریک میگم ایشالا که همیشه سالم و سعادتمند باشن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)