ماهان و ملیکاماهان و ملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره

ملوسک و عروسک

شب یلدا

1391/10/3 21:46
نویسنده : مامان
220 بازدید
اشتراک گذاری

ملیکای نازم چند روزی بود که به سختی مریض بود و حال و حوصله هر کاری رو ازم گرفته بود و همچنین به خاطر مراسم ختمی که همون روز داشتیم شب یلدا رو جشن نگرفتیم اما چون بابا نادر زحمت کشیده بود و واسمون یه سری تنقلات گرفته بود و به خاطر اولین حضور زیبای دوقلوهای نازم سفره یلدا واسشون پهن کردم و چندتا عکس ازشون گرفتم تا برگی باشه در دفتر خاطراتشون به امید اینکه در سال های بعد شب های یلدای زیباتری رو در کنار هم داشته باشیم .

یلداتون مبارک

عروسک و ملوسک

اینم چند بیت از کتاب حافظ که به دست ماهان باز شد(ملیکا خواب بود)

چه مستی است ندانم که رو به ما آورد

که بود ساقی و این باده از کجا آورد

تو نیز باده به چنگ آر و راه صحرا گیر

که مرغ نغمه سرا ساز خوش نوا آورد

دلا چو غنچه شکایت ز کار بسته نکن

که باد صبح نسیم گره گشا آورد.....

 

   ماهانم از مشغول بودن من استفاده کرده بود و خرمالویی رو که دستش بود حسابی خورده بود

شکمو در حال خوردن خرمالو

ببین با صورت خوشکلت چکار کردی شیطون 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هیراد و عمه لیلاش
3 دی 91 16:04
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه *
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید



سلام ممنونم. من به هیراد جون رای دادم امیدوارم موفق باشه

خاله و آوينا
5 دی 91 11:54
خيلي ماه و ناز و خوردني شديد