ماهان و ملیکاماهان و ملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

ملوسک و عروسک

عاشورا

1391/9/12 15:10
نویسنده : مامان
653 بازدید
اشتراک گذاری

 

امسال عاشورا با سال های دیگه یه تفاوت داشت اونم وجود شما گل های عزیزمه که تو این روز بزرگ منو همراهی میکنید پارسال تو این روز من باردار بودم از امام حسین خواستم کمک کنه شما سلامت به دنیا بیاین منم تو این روز عزیز جلوی علم گوسفند قربونی کنم خدا رو شکر شما سلامتید و منم روز تاسوعا نذرمو ادا کردم . امسال هوا خیلی سرد بود و شما هم سرما خورده بودید به همین دلیل نتونستم لباس علی اصغری تنتون کنم ولی شما رو توی گهواره علی اصغر خوابوندم به امید اینکه همیشه حافظ شما و همه کوچولوهای دنیا باشه .

  

در ضمن بابایی یه طبل خوشگل واسه پسرم خریده با اینکه امسال نتوست با دستای کوچولوش اونو حمل کنه ولی حتما سال دیگه این کارو انجام میده.

 

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان طاها
8 آذر 91 10:12
وای خدا چقد این دوقلو ها نازن ملوسک و عروسک ماهان ئو ملیکا خدا حفظشون کنه بوس بوس


ممنون از لطفتون طاها جون هم خیلی بامزست زنده باشه الهی
مامان تارا و باربد
9 آذر 91 10:32
سلام ماشالا به گلای نازتون خدا حفظشون کنه


سلام مرسی که به ما سر زدین دو قلوهای شما هم خیلی نازن امیدوارم به سلامت بزرگ بشن زیر سایه شما