ماهان و ملیکاماهان و ملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره

ملوسک و عروسک

تولد 3 سالگی

1394/2/29 15:49
نویسنده : مامان
1,158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل های خوشکل خودم بازم مامانی تنبلی کردو یه مدت طولانی به وبلاگتون سر نزد البته در این مورد عشقولای خودمم بی تقصیر نبودن چون که حسابی سرگرمم کردینو وقتی واسم نذاشتین.

از هر چی که بگذریم میرسیم به تولدتون که کل سال رو واسش لحظه شماری میکنید از بس که واسه تولدتون هیجان دارید اصلا نمیتونیم به جشن نگرفتن فکر کنیم واسه همینم از روزها قبل برنامه ریزی میکنیمو واسه این روز قشنگ تدارک میبینیمو آماده میشیم .

امسال تولدتونو با تم کفشدوزکی برگزار کردیم البته من حسابی از لحظاتی که شما مهد کودک بودین استفاده کردمو تمام تزییناتو خودم درست کردم ولی از لحظه درست کردنشون یادم رفت عکس بگیرم .

چند روز قبل از تولد نوبت آتلیه داشتین خدا رو شکر امسال خیلی خوب همکاری کردین شایدم به لطف وجود آوینای عزیزم بود که باعث شده بود خیلی شاد و سر حال باشین

اینم چند تا عکس بعد از برگشتن از آتلیه

 

 

 

اینم از عکس آتلیه شون

 

البته ناگفته نماند که لباس ملیکا رو خودم درست کردم .

حالا بریم سراغ عکس از تزیینات تولد

 

 

از تزیینات راهرو و در ورودی فراموش کردم عکس بگیرم . تولد بچه ها در روز جمعه 4 اردیبهشت برگزار کردیم تولد امسالشونو خیلی دوست داشتم به من و بچه ها که خیلی خوش گذشت ایشالا که به مهمونا هم خوش گذشته باشه

ماهان و ملیکا در روز تولد قبل از اومدن مهمونا

عشق کفشدوزکی

 

برنامه جشن از اول با اومدن مهمونا بزن و برقص بود تا وقتی که همه مهمونا اومدن بعدش کم کم مشغول شام شدیم و بعد از شام رسیدیم به مراسم اصلی و مورد علاقه بچه ها یعنی آوردن کیک 

عکس کیک کفشدوزکی

عشق کوچولو های من در کنار کیک تولدشون

یه عکس از قند عسلای جدیدمون پرهام و پارمیس که افتخار دادنو اولین جشن تولد زندگیشون اومدن ایشالا همیشه به جشن و شادی باشن 

کیک بریدن ملیکا

کیک بریدن ماهان

بچه ها یه پلاک زنجیر کفشدوزکی .یه دوچرخه آبی .یه ماشین و چرخ خیاطی و یه بلوز و شلوار و کیف کادو گرفتن مابقی کادوها به صورت نقدی بود

 

تقویم با عکس بچه ها هدیه کوچکی بود که تقدیم مهمونای عزیزمون کردیم

 

 

خوشبختی من در بودن با شما و روز تولدتان تقدیر خوشبختی من است

خیلی خیلی دوستون دارم تولدتون مبارک

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)