ماهان و ملیکاماهان و ملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره

ملوسک و عروسک

نوروز 92

1392/1/3 18:24
نویسنده : مامان
160 بازدید
اشتراک گذاری

 

یا مقلب قلب ما در دست توست

یا محول حال ما سرمست توست

کن تو تدبیری که در لیل و نهار

حال قلب ما شود همچون بهار

نوروز امسال با تمام سال های عمرم یه تفاوت اساسی داره اونم وجود کوچولوهای نازمه که یه رنگه تازه به زندگیمون دادن پارسال عید نی نی هام توی دلم بودن فقط حسشون میکردم و با رویاها و تصوراتی که از اونها داشتم مشغول بودم اما روزها اینقدر زود گذشتند و بچه ها اینقدر زود جلوی چشام بزرگ شدن که واسم باور کردنی نیست . حالا که خدا نهایت لطفشو به ما ارزونی کرده و با ارزشترین رحمتشو نصیب ما کرده در این سال جدید فقط سلامت و سعادت بچه ها رو ازش میخوام به امید اینکه همیشه لبخند به لبای نازشون باشه.

از هفت سین عیدمون بگم که با وجود شیطنت ماهان و ملیکا که اجازه نمیدادن من به کاری برسم ولی از اونجایی که انگیزه بالایی داشتم بالاخره در لحظات آخر موفق به این کار شدم

 

                            

دو قدم مانده به خندیدن برگ

یک نفس مانده به ذوق گل سرخ

چشم در چشم بهاری دیگر

تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان

یک سبد عاطفه دارم

همه ارزانی تان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان باران طلا
6 فروردین 92 17:13
سال نوتون خیلی خیلی مبارک به یمن حضور فرشته های قشنگی که خدا جون بهتون مرحمت کرده.نی نی هارو حتما از طرف من ببوسید.امیدوارم سال خوبی داشته باشید