ماهان و ملیکاماهان و ملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره

ملوسک و عروسک

بدون عنوان

1391/12/11 23:46
نویسنده : مامان
198 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از یه غیبت طولانی بازم برگشتیم اینترنتمون قطع شده بود واسه همین خیلی وقته که نتونستم پست جدیدی واسه نی نی کوچولوهام بذارم از طرف دیگه گلکای من اونقدر شیطون شدن که فرصت هر کاریو از مامانی میگیرن حالا میخوام یه خلاصه از ده ماهکیشون بذارم.

9 ماهه که شدن بردمشون بهداشت خدارو شکر همه چیزشون نرمال بود نکته جالب این بود که دخملی از داداشی جلو زده بود و نیم کیلویی بیشتر بود از اون جالبتر این بود که همیشه فکر میکردم ماهانی از ملیکا بلندتره واسه همین کارمند بهداشت محبور شد تا دو بار قدشونو اندازه بگیره تا من مطمئن بشم اما دیدم با اینکه به نظر نمیاد ولی کاملا هم اندازه هستند یعنی 77 سانت.

ماه قبلی کاملا از چهار دست و پا رفتن بچه ها نا امید شده بودم آخه خیلی بامزه نشسته خودشونو سر میدادن و جلو میرفتن مثل ملیکا توی عکس که داره تلاش میکنه جلو بیاد

کار جدید و فوق العاده بامزشون نای نای کردنشونه جون جونای من به محض شنیدن هر آهنگی شروع به نای نای میکنن ماهانی جدیدا حتی موقع خواب وقتی واسش لالایی میخونم دستاشو تکون میده

                                                   

 ملیکا خانوم راننده شخصی پیدا کرده ماهان خیلی دوست داره که آبجیشو بار کامیون کنه و بگردونه

 

از شیطنت های جدیدشون هم هر چی بگم کم گفتم تمام طول روز باید دنبالشون باشم تا مبادا کار دست خودمو خودشون بدن

 

 اینم از خنده جدید ملیکا جونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)